glimlach-stempel

FOTOMARKETING

divider

Fotomarketing, marketing met fotografie als effectief middel: een tastbare herinnering, een momentopname vereeuwigd in een beeld. Want een vastgelegde herinnering blijft hangen. Een bewezen kracht, zowel on-, als offline.

‘Een foto zegt soms meer dan duizend woorden, bedenk maar is wat duizend foto’s dan wel niet voor effect hebben’.

Iedere opdracht wordt door ons vertaald naar een aantal kernwaarden, onze homegrown fotomarketingmix. Jullie case wordt overgoten met een sausje van: creativiteit, originaliteit, interactiviteit en plezier (en dan vooral het vastleggen ervan).

Benieuwd naar onze keuken?

Bel, mail of breng een bezoek aan ons kantoor!

Reviews
review tijn kapteins

“Mooi bedrijf, goede service, toffe medewerkers. Vanuit Kairos Events al mooie events gedaan met Lach je Lens waaronder Ploegendienst, Club Tropicana en Te tete Te.”

review arno de been

“Dit jaar zijn we samen met Lach je Lens het diepe in gesprongen, om Barefoot Wine and Bubbly middels foto activatie meer naams en merkbekendheid te geven.  Deze fotobooth heeft inmiddels bij de Vierdaagse Feesten gestaan in Nijmegen, Roze Maandag in Tilburg en op de Amsterdamse Gay Pride. We gaan de foto booth in de toekomst zeker vaker inzetten.”

review jun

“In één woord; subliem! Mede door de uitstekende uitvoering van Lach je Lens is onze valentijn thema-avond een grandioos succes geworden. Onze gasten hebben er daadwerkelijk van genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.”

Wij werken voor:
Wil jij ons inschakelen om jouw evenement onvergetelijk te maken?