Branding en werving campagne voor YoungOnes!
original photobooth
- Branded Original photobooth
- 25.000 x visueel bereik
- 7000 fotosessies
- 2700 e-mailadressen verzameld
De uitdaging? Verhoogde brand awareness voor het merk YoungOnes + werving van zzp'ers binnen de doelgroep.
De oplossing? Samen creëerden we een spannend concept met onze Original photobooth als YoungOnes photobooty! De combinatie van een: scherpe winactie, e-mail applicatie en branded fotoprint bleek een ware succesformule!
Het YoungOnes photobooty concept wordt tot op heden ingezet op een uiteenlopende locaties en evenementen. Dit om het merkbewustzijn te vergroten en leads te genereren voor werving van zzp'ers. Garantie op rijvorming (en dat wil je) met deze opvallende photobooth verschijning.
Maxime Hazelet van YoungOnes:
"De samenwerking met Lach je Lens en hun photobooth is de perfecte match voor YoungOnes! Laagdrempelig en opvallend, precies wat onze doelgroep nodig heeft. De Original photobooth is een constante hit, met een eindeloze rij bezoekers die met plezier én een unieke herinnering naar huis gingen. "
YoungOnes zet de Original photobooth ook in als bezoekersmagneet op beurzen en op interne evenementen.
Wil jij ook één Original photobooth voor je beursstand, merkactivatie of campagne? Ben je benieuwd naar onze concepten of zelfs een volledig op maat gemaakt fotoconcept?
Wij helpen je graag verder met een scherp advies.